Rytuał miłosny skuteczny

Każdy początkujący rytualista zapewne marzy o tym, aby dojść do poziomu, kiedy jego rytuały będą skuteczne. A przynajmniej większość z odprawianych zakończy się sukcesem. Wiem o tym doskonale, bo sam kiedyś zaczynałem i będąc na początku nauki magii miłosnej, moje myśli też były tym zaprzątnięte. Ale to był błąd, ponieważ chcąc uzyskać pożądany efekt, wywierałem na siebie coraz większą podświadomą presję, przez co nie szedłem do przodu. Dopiero kiedy zdałem sobie z tego sprawę, potrafiłem się wyłączyć, uleczyć z myślenia tylko nad osiągnięciem jak najwyższej skuteczności, to paradoksalnie ta skuteczność znacząco wzrosła. Był to krok milowy w moich magicznych działaniach. Przeskakiwanie kolejnych było już łatwiejsze. Ale żeby dojść, do skuteczności, którą mogę pochwalić się dzisiaj (70-80%) trzeba było tych kroków przejść naprawdę wiele. Jeśli jesteś na początku drogi i każde Twe działanie mające przy pomocy magii zmienić rzeczywistość przyniosło fiasko, to nie poddawaj się. Nie zapominaj, że upór w dążeniu do celu jest domeną ludzi, którzy w życiu odnieśli sukces, dlatego, jeśli chcesz być szanowanym rytualistą, próbuj dalej, wyciągając przy tym oczywiście właściwe wnioski. Często wśród początkujących, po kilku nieudanych próbach rzucenia rytuału miłosnego pojawia się pesymizm i przeświadczenie, że jednak „nie mam w tym talentu” , „to pewnie nie dla mnie”. Ale pomyśl. Ilu ludzi interesuje się magia? Moim zdaniem mały procent ludzi orientuje się cokolwiek w tym temacie. Już samo to, że Ty nie tylko się tym zainteresowałeś, ale spróbowałeś użyć magii w praktyce, sprawia że jesteś jednym z nielicznych, którzy się w ogóle tego podjęli. Dlatego nie zniechęcaj sie, jeśli czujesz się wyczerpany przez odprawienie rytuałów nie dających efektów, zrób sobie przerwę, uporządkuj wszystko w głowie, zastanów się co możesz robić lepiej. Nie neguj od razu istnienia magii, skoro Tobie nie wychodzi. Tak robią tylko ignoranci. Każdemu mistrzowi magii na początku nie wychodziło, ale mieli oni w sobie upór i ambicję bycia najlepszymi w swojej dziedzinie, dlatego zostali znani. Co ważne, choćbyś chciał skupić się tylko na magii miłosnej i tak musisz posiąść wiedzę ogólną na całe zagadnienie magii. Potem w praktyce będziesz korzystał z tego odprawiając skuteczne rytuały miłosne. Ale tak jak powiedziałem, zanim do tego dojdzie, będziesz musiał wykazać się nie lada konsekwencją i wytrwaniem w dążeniu do celu. Uwierzcie jednak, że warto. Więcej artykułów na temat magii miłosnej znajdziesz na mojej stronie http://mysticum.pl/rytualy-milosne/

Komentarze

  1. Wszystko dzięki Bogu wszechmogącemu, że sprowadził Dr DAWN, aby uratować moje małżeństwo, mój mąż zaczął się dziwnie zachowywać, zdradzał i pił, robiąc różne rzeczy, próbowałam szukać pomocy w różnych miejscach, ale nic nie działało, dopóki nie spotkałam Dr DAWN, który mi pomógł i teraz moje małżeństwo jest słodkie, pełne miłości i szczęścia. Jeśli jesteś w związku małżeńskim, związku lub płodności E.T.C, skontaktuj się z dr DAWN, on na pewno ci pomoże: WhatsApp +2349046229159

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak rzucić urok na mężczynę

Czary miłosne na odzyskanie partnera